VM Løype Namsskogan

Da er Namsskogan sin VM løype aktiv.

Namsskogan sin VM løype er Sandåmofossan tur- og fiskesti.

VM-løypene blir samlet i registreringsløsningen Trimpoeng. Under konkurransen "Bli med AktiVM på tur" får du tilgang til alle VM-løypene, komplett med kart, bilder, veibeskrivelser, turbeskrivelser og kontaktinformasjon til ambassadøren for hver løype. For å registrere poeng må du opprette en brukerprofil. Alle kommuner i Trøndelag har valgt en VM-løype - en lavterskelløype som er sentrumsnær.

Om konkurransen 🏆

For å delta, finner du QR-koden ved startpunktet, som kobler deg direkte til konkurransen. Her finner du all nødvendig informasjon for turen. Ved målpunktet vil du bruke en annen QR-kode for å registrere din deltakelse og tjene 1 poeng for hver tur.

Når du registrerer deg, oppgir du hjemkommunen din, slik at vi kan få en oversikt over deltakernes geografiske spredning. Dette gir oss muligheten til å tilrettelegge for spennende konkurranser og kampanjer på tvers av kommunene. Vår hovedfokus er på mestring, turglede og fellesskap – uansett hvor du kommer fra.

Bli med AktiVM på tur!